Laskulla Lähetämme tilauksen postiennakolla. Täytettyänne tiedot tilauksen yhteydessä, hyväksytte että tarkistamme luottotietonne. Toimitus suoritetaan ainoastaan luotonottajan (asiakkaan) väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen. Maksamattomasta laskusta lähetämme huomautuksen, josta peritään 5€ huomautusmaksu. Laskulla palvelun ehdot - Asiakkaan täytyy olla yli 18-vuotias - Asiakkaalla ei saa olla luottotietomerkintöjä - Asiakkaalla ei saa olla maksamattomia velkoja - Toimitusosoitteen tulee olla sama kuin väestörekisteriin ilmoitettu asiakkaan osoite
Toimitustavat Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia ja Matkahuoltoa. Tuotteet lähetetään parin seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.
Toimituskulut Myyntialue Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. Toimitusaika Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa. Viallisen tuotteen palautus Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta XXX@XXXXXX.fi, tai puhelimella numerosta 050-3099695. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille. Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti: - Sähköpostilla osoitteesta info@stkone.fi, - Puhelimella numerosta 050-3099695
|